Vertrek - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

15 December 2005 | Italië, Rome

Hey lullo's en lullinnen!

Het vertrek is dichterbij dan ooit. Nog 2 nachtjes slapen en ik begeef me richting Holland. Hopen dat het vliegtuig niet van de landingsbaan glijd, aangezien er forse sneeuwbuien worden verwacht.
Een wit Nederland bij aankomst... dat zou nog eens een mooie binnenkomer zijn... Maar eerst de komende dagen volmaken. Dat lijkt wel te gaan lukken. Strax nog een keertje lekker koken en morgen misschien nog even snel een restaurantje pakken. Morgenavond staat er een vluchtig bezoek aan de school gepland, aangezien dan een kerstparty hebben. Er is door meerdere mensen voorgedragen om iets met de klas te doen. Het voorstel met het meeste animo bleek hetvolgende zijn: Thijs moet een Italiaans kerstlied zingen en de rest van de klas staat in toga gehuld en met kaarsen in de hand op de achtergrond mee te dijnen op mijn sensuele klanken. Maar waarom ze voor mij als zanger kozen is me nog ietwat onduidelijk. Volgens mij ben ik niet een brildragende Homosexueel die de Wango Tango doet. Of een Volendamse volksjongen die zijn lieve oma toe zingt. Maargoed, of dit allemaal gaat plaatsvinden is natuurlijk maar de vraag, maar ik ben bereid mijn verantwoordelijkheid te nemen...
Eigelijk heb ik stiekem wel weer erg zin om terug te keren naar de Heimat. Ik mis een broodje kroket, mijn eigen bed (aangezien de bedden hier niet geheel 1.85m-proof zijn) en mijn geliefde waggie. Uiteraard mis ik al mijn billenmaten en mijn bitches ook, dus ik hoop eenieder die zich onder één van deze groepen schaart dan ook snel weer te zien.
Wat ik ook mis is een verwarming die je kan aanzetten wanneer je wilt (aangezien deze hier alleen tussen 18u en 23u zijn werk doet), De wedstrijden op Talpa en een lekker bordje boerenkool met worst... Een paar droge dagen zouden trouwens ook zo gek nog niet zijn, want het blijft hier &%$£?"# maar regenen. Als ik kaplaarzen had gehad hadden ze zeker in mijn top 2 van meest gebruikte schoenen gestaan. Waar ik wat minder naar uitkijk is de gure en snijdende kou die hier toch iets milder lijkt te zijn. Maar aan de andere kant zal ik tijdens de wintersport wat minder temperatuur-overgangsproblemen (Juul, leg dat woord maar op je chocolade-scrabblebord, inclusief 3x woordwaarde, wedden dat je punten scoort! kan je je meteen ook misselijk eten aan al die chocola...) hebben. Jah je leest het goed: wintersport. Vanaf de 30e deze maand doe ik mijn ding op de skipiste in Frankrijk. Helaas kan ik dus niet ingaan op de vele verzoeken om gezellig mee te feesten op de Oud en Nieuw Party's. Ik zit dan lekker met mijn snikkel in de Franse Champagne. Ik stel dan voor aan iedereen die toch op mij wil proosten: koop een fles Mega Brut Tieskinson, reken maar dat je daar een goed feestje mee hebt.
Jah jezus, wat moet ik verder nog melden??!!
Oohjah, dat ik hoop dat ik een hoop mensen mag verwelkomen op Schiphol. De vluchtgegevens:

---**** VLUCHTGEGEVENS ****---

Vlucht: TV 5713 vanaf Roma Flumincino
Vertrektijd: 11.40u
Aankomsttijd: 14.15u
Dresscode: Met je wrat in het bubbelbad!

---**** VLUCHTGEGEVENS ****---

Ik ga zo nog even kijken of er wat in de uitverkoop te scoren valt en mijn tas maar weer eens een beetje inpakken. Ik iedereen nog een fijne voortzetting van de werkweek (gniffel gniffel).

DEEEE BALLEN....

  • 15 December 2005 - 15:37

    Laurens ( Je Aller Coolste Broertje).:

    ik kan de dag dat je aankomt niet er de hele dag bijzijn, want ik ga die avond eten bij Herman om vervolgens naar het feest van Sam, Robbert, Bram en Alexander te gaan. ik hoop dat je dat niet erg vind. lekkere zwaffel van mij dat maakt je hopelijk wel blij (he dat rijmt) tot laterzz.

  • 15 December 2005 - 15:43

    Aars:

    Thijssiee, alvast een prettige rijs toegewenst enne ik moet je volgende week maar ff ckecke. kga donderdag weg! of to England (again) duss k hoor het nog wel CIAOO (K)

  • 16 December 2005 - 17:40

    Sun:

    yo ties hier sunshine van de barca crew! wow je laatste nachtje alweer in roma!Relaxed ook dat je op wintersport gaat! Maar ik moet je ervoor wel even checken want kheb je echt enorrrrum gemist tieska! xxx

  • 16 December 2005 - 17:42

    Cabin Crew Sun:

    fasten ur seatbelt and have a nice and comfy flight back to holland!!

  • 16 December 2005 - 19:30

    Barbara:

    Hoi Ties
    Ook al ken je me niet, ik heb je verhalen op de voet gevolgd en heb er van genoten!

  • 16 December 2005 - 21:27

    Desiree:

    ja thijs, barbara liet me je site zien en van af toen kijk ik ook bijna dagelijks hier. wil je misschien een keer wat met me afspreken?? ik woon in utrecht, jij komt uit haarlem toch?? bel me als het je leuk lijkt... 0620392880 fijne vlucht, groetjes desiree

  • 17 December 2005 - 10:42

    Barbara:

    ja desiree en ik zijn best friends

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Hup Holland

15 December 2005

Vertrek

13 December 2005

Grote wasjes, kleine wasjes

06 December 2005

Terugkomst

04 December 2005

Nieuwe Oude Foto's
Thijs
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 30433

Voorgaande reizen:

24 September 2005 - 17 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: