Hup Holland - Reisverslag uit Bloemendaal, Nederland van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Hup Holland - Reisverslag uit Bloemendaal, Nederland van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Hup Holland

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

28 December 2005 | Nederland, Bloemendaal

Gegroet Hollands grut!

Voor een aantal zal hetvolgende allemaal bekende informatie zijn, maar voor de mensen die ik nog niet gesproken heb, zal ik hier voorlopig een laatste verslag plaatsen over mijn terugkomst in Nederland en alles eromheen.
Om te beginnen de laatste avond in Rome. Ik heb nog even gezellig met mijn Zwitserse maat Manuel een heerlijk bord spaghetti gegeten als afsluiter, om vervolgens van een aantal mensen afscheid te nemen in wat bars waar ik regelmatig kwam. Als afsluiter van de avond ben ik nog langs school geweest. Ik had me voorgenomen om daar kort te blijven, maar dat liep uiteindelijk behoorlijk uit. Het was een gezellige boel en ik realiseerde dat al mijn klasgenoten me een heel erg leuke tijd bezorgd hebben, want ik vond het vervelend om afscheid van ze te nemen. Uiteraard zijn er nog wat e-mailadressen uitgewisseld en heb ik de nachtbus weer naar huis genomen.
Daar was het weer bekend stil. Duitsland en Zweden hadden het appartement al verlaten en ik was als eenzame ziel overgebleven om mijn laatste uurtjes door te brengen in het italiaanse miniatuurbed.
S ochtends ben ik ongeveer half 7 opgestaan en heb rustig ontbeten, gedoucht en de laatste spulletjes ingepakt.
De hele reis die volgde verliep uitermate soepeltjes. Met mijn loodzware bepakking had ik, god zij dank, flink de ruimte in de bus en de trein bracht mij in een half uurtje naar het vliegveld. Gelijk de hele reutemeteut maar ingecheckt en met een angstige blik op de weegband gekeken. 33,4 kilo bagage... en met in mijn achterhoofd ook mijn te zware handbagage zag ik de euro's vliegen. Gelukkig zorgede mijn italiaanse lach ervoor dat er geen woord over het gewicht werd gesproken. 'n pak van mn hart...
Na een hele soepele en rustige vlucht landde ik een kwartiertje te laat op schiphol. Na mijn 33,4 kilo zware blauwe olifant op wieltjes van de band gepakt te hebben werd ik onthaald door mijn die hard fans. Reint, Hugo, Anton en alsnog bedankt voor jullie warme onthaal! Uiteraard waren moeders, vaders, zusje en broertje ook van de partij.
Thuis aangekomen mocht ik mijn tanden zetten in een versgebakken appeltaart met slagroom... HUP HOLLAND... en s avonds heb ik me rond gegeten aan broodjes kroket.... HUP HOLLAND...s avonds een biertje gedronken voor maar 2 euro... HUP HOLLAND...
Ik heb in de tussentijd de meeste vriendjes en vriendinnetjes weer gezien en/of gesproken. Ook mijn kerst was super. ALle familie weer gezien, heerlijk gegeten en bovensporig verwend!! Het is heerlijk om weer terug te zijn. Alleen de plichten thuis... dat is toch echt niet meer besteed. Het is duidelijk dat ik zo snel mogelijk het huis uit ga!!
Aanstaande vrijdag vertrek ik alweer richting Frankrijk om te wintersporten...
En om ook gelijk maar een erg veel gestelde vraag te beatwoorden: Wat ga ik doen in het nieuwe jaar???
Ik ga als ik uit Frankrijk terug ben weer een hoop arbeid verzetten. Aangezien ik na Rome platzak ben en ergens moeten die euro's vandaan worden gehaald he...
En ik wil ongeveer half februari richting Zuid-Afrika vertrekken. Daar ga ik werken en een maandje n cursus Business English doen, met het oog op de studie van volgend jaar!
Waarschijnlijk worden de verhalen en foto's hier dan weer voortgezet, maar dat merken jullie vanzelf wel.
Tot slot wil ik iedereen bedanken die trouw mijn verhalen heb gelezen en gereageerd hebben op mijn berichten, ik vond het super om ook jullie reacties en belevenissen te lezen!!
En aangezien ik niet aan blind dates doe, maar ik gezelligheid niet schuw: Alle anonieme lezers die graag een wat persoonlijkere benadering willen:

grotmeel@hotmail.com

dat is waar je mij je levensverhaal kan vertellen!!

Een hele warme knuffel voor iedereen die deze koude dagen door moeten komen!!

Thijs

PS. Er volgens heel snel meer foto's!!

  • 29 December 2005 - 01:19

    Hugo:

    jo ties, 't was weer even wennen dat je terug bent gekomen, voor iedereen denk ik maar na een paar mooie dagen/avonden zijn we over de grootste schok heen. en dat je volop aan 't bobpen bent vind niet iedereen erg maar 'n paar biertjes in je mik zou de boel wel wat aangenamer maken ;) de ballen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bloemendaal

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Hup Holland

15 December 2005

Vertrek

13 December 2005

Grote wasjes, kleine wasjes

06 December 2005

Terugkomst

04 December 2005

Nieuwe Oude Foto's
Thijs
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 744
Totaal aantal bezoekers 30431

Voorgaande reizen:

24 September 2005 - 17 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: