Jippie!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Jippie!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Jippie!!

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

17 Oktober 2005 | Italië, Rome

Dag Schnupe Pupes.

Vandaag weer naar school geweest. Was weer een leerzaam avontuur. Ik kwam er trouwens achter dat ik nog iemand vergeten ben uit mn klas. De meest bijzonderdere van allemaal:
Maaaaaagdalena:
Zwitsers, tussen de 30 en 45. Officiële geslacht: vrouw?? Heel bijzondere vrouw/man. Waarom vrouw/man? Omdat er 3 mogelijkheden zijn:
1: Het is een man die omgebouwd is, maar moeite heeft zn mannelijkheden achter zich te laten. Heeft nog een aantal hormoonbehandelingen nodig. Tevens zou een kleine silicone ingreep en een kaaklijncorrectie ook geen slecht idee zijn.
2: Het is een vrouw en heeft de eerste hormoonbehandelingen achter de rug. Slaat goed aan, want het oerwoud op de armen en de zware stem zijn er al.
3: Het is een Shemale... halverwege zijn/haar transformatie vond hij/zij het toch een beetje eng worden en liet het zaakje voor wat het was. Is duidelijk geen van beide en zal nog moeten kiezen welke kant ze/hij op wilt.
Kortom.. nogal mannelijk typje. Verder is het wel aardig, heeft wel n beetje veel moeite met dingen onthouden. Als het lacht, dan gieren de rillingen over mn rug, want een bulderlach waar Pavarotti nog een puntje aan kan zuigen ontsnapt uit het strotje als er iets grappigs plaats vind.
Dit weekend trouwens wat rustiger aan gedaan dan vooraf gedacht. Ik had zaterdag toch uiteindelijk geen puf meer om uit te gaan. Dus ik heb heerlijk lang geslapen. Verder gister de wedstrijd van AS Roma zitten kijken. Wat wederom een beschamende vertoning was, met een 1-0 nederlaag tegen Empoli als gevolg (daar is Ajax nog heilig bij). Daarna een overheerlijke pizza gescoord en mijn weg naar huis gemaakt. Daar mijn boek dat ik nog steeds niet uit heb door zitten spitten en een gezellig potje hartenjagen gedaan met de 2 dames en t tijdelijk overgekomen broertje van de 1 van de 2. Hij draagt overigens de overweldigende naam "Thijs". Toch mooi, naar wij dachten. Straks ga ik een wassie wassie doen, want de schone onderbroeken zijn op en een aantal kledingstukken hunkeren naar een verfrissing.
Heel veel plezier in Holland! Geniet van het winterjassen weer, dan stroop ik mn mouwen nog eventjes op.
Dikke smakkerd, Ties...

PS: Ik zal morgen eens even kijken of ik wat foto's kan plaatsen, aangezien ik vandaag mn kabeltje ben vergeten.

PS2: Fleur, als je je theorie gehaald heb... houdt alsjeblieft die scooter heel, want ik wil er ook nog op kunnen cruissen als ik terug ben...

  • 17 Oktober 2005 - 21:06

    Whitney:

    Hey Tieske!
    Nou, ik hoorde net op televisie dat de woorden 'harrypotterbril' en 'arafatsjaal' (ik weet nog niet precies hoe je het schrijft) als officiele Nederlandse woorden zijn opgenomen in de vernieuwde Dikke van Dale...Dat je het ff weet he?!:D
    Wederom genietse...en ook ik wacht op leuke kiekjes.
    Kus whit
    P.S. Die winterjas waar jij het over hebt heb ik nog niet echt nodig gehad hoor! :P

  • 18 Oktober 2005 - 09:49

    Frum:

    hai sgat!! jeetje je blijft maar schrijven! wel leuk om te lezen.. tis hier nu idd wel een beetje aan de koude kant ;) strax weer lekker bij brijder touren en dan gaan we nog ff mn rijbewijs scoren. ben vann8 uitgeweest naar de meander en dansen bij jansen, groot succes! heb nu 3 weekies vrij en ik vertrek vrijdag naar istanbul heerlijk nog wat zon pakken. Nou chillse daar en geniet van het italiaanse leventje! Kusje van frummie :)

  • 19 Oktober 2005 - 12:00

    Saar:

    Yo Tieska!
    Hahahah dit verhaal is echt grappig over die chick...naja meer dude dus!Ajax heeft trouwens gister in de Champions League tegen FC Thun met 2-0 gewonnen! Wil je verder nog op de hoogte gehouden worden van groot nieuws uit Holland? Of zeg je lama lekka gan? :D
    Aha toch geen dame voor het wassen..;)Haha gaan die wassies net zo chill zoals in Barca? Nee hoor Ties, pest je gewoon een beetje...ik heb wel vertrouwen in je!Was heel leuk om je te zien op de webcam..dat haar is echt leuk en krullerig!
    Later Ties kus Saar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Hup Holland

15 December 2005

Vertrek

13 December 2005

Grote wasjes, kleine wasjes

06 December 2005

Terugkomst

04 December 2005

Nieuwe Oude Foto's
Thijs
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 30449

Voorgaande reizen:

24 September 2005 - 17 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: