Foto's! - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

20 Oktober 2005 | Italië, Rome

Eindelijk, nieuwe foto's!!

  • 20 Oktober 2005 - 14:54

    Judith:

    He huisgenootje van me,
    Leuke foto's hoor.
    Was leuk he het uitgaan in Rome, voornamelijk 2 avonden geleden, met de mobilo phones....
    He schat nog een paar dagen en dan ga ik je verlaten, ga je me missen???

    Mille bacie Judith

  • 20 Oktober 2005 - 17:00

    Barbara:

    hallo je kent me niet maar ik volg je verhalen en geniet volop, geweldig!! wat een dosis humor. dit jaar doe ik eindexamen en volgend jaar wil ik net zoiets doen als jij nu doet, je inspireert me!

  • 20 Oktober 2005 - 18:51

    Clint:

    Mooie verhalen boer Tieske... Hebben ze nog mooie koeien daar of hoe zit dat?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Hup Holland

15 December 2005

Vertrek

13 December 2005

Grote wasjes, kleine wasjes

06 December 2005

Terugkomst

04 December 2005

Nieuwe Oude Foto's
Thijs
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 30463

Voorgaande reizen:

24 September 2005 - 17 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: