Heey Vollidioten - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Heey Vollidioten - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Heey Vollidioten

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

25 November 2005 | Italië, Rome

hee ihr vollidioten! was laeuft in the fucking holland???? hier schreibt der schweizer der thijs geld geben muss! weil er alles geld versoffen hat! also sendet diesem futzi geld! sonst gehe ich auch pleite!! danke und graeuliche fuesse!

Een vertaling:
Hey jullie Volidioten! Wat gebeurt daar zoal in neukend Holland???? Hier schrijft de Zwitser die thijs geld geven moet! Omdat hij alles verzopen heeft! Zend deze Klootzak dus geld! Maar ik ga nu ook pleite!! Dank en grauwe voeten (leuk alternatiefje voor Herzliche Gruessen)

Een kleine bijdrage van mijn zwitserse vriend Manuel. Zo zie je maar weer wat een aardige jongen het is. Hij heeft ook vernomen dat mijn saldo hier tegen het eind loopt! Niet dat ik het niet tot het eind kan redden, maar ik moet er wel even mijn oog op houden. Geen flessen champagne van €150 meer kopen in de duurste club van Rome en Vipkaarten volgende keer ook maar gewone kaarten laten zijn.
Met nog slechts €11000 voor 3 weken zal ik de gewone man weer uit moeten hangen. Best wel jammer, maarjah, ze zeggen dat je dan weer met je beiden benen op de grond komt.
En ik vond het net zo'n fijn alternatief op wiet, wat je ook in hogere sferen brengt.

*Live-update: Wat er nu gebeurt... Er zit hier rechts van me een man achter de computer keiharde Gay-porn te kijken.... Hahaha, lekker schaamteloos... Niet echt iets waar ik op zit te wachten!!*

Maargoed, weer even terugkomend tot de orde van de dag. HET REGENT. En dat bij een temperatuur van ongeveer 12 graden. Gedverderrie... ik dacht dat ik het pokkeweer in Nederland had ontvlucht.. bah.
En gisteravond was het slechts 2,5 graden, echt minder! Mensen zeggen dat ik zo gewend raak aan het weer in Holland.

*Haha, de vieze video kijker is net gesnapt toen hij een video instartte met het volume op 10.. AAAH AAAAH AAAAAAAAAAH...*

Maar met die temperaturen ben ik vernikkeld op de tribune van het Stadio Olimpico. AS Roma speelde daar voor een publiek van hooguit 15.000 man (en dat in n stadion voor 80.000 man) een ongelooflijk slechte wedstrijd tegen Strasbourg voor de UEFA Cup. Gelukkig kostte de kaarten slechts 13 euro, maar eigelijk was dat oplichterij!
Voor iets meer ga ik zondagavond naar de wedstrijd tussen Fiorentina (Ondertussen gedeelde 2e plaats met AC Milaan) en AS Roma.
Ik ben hier bezig om mensen te zoeken die ervaring hebben met afvallen. Thijs is 2x zijn oude gewicht (ooit ben ik ook 40 kilo geweest) maar de vetrollen beginnen langzaam over mijn panty te hangen. Maar alle dames, wees gerust, ik ben nog steeds erg sexy :D. Maar ervaringsdeskundigen... Meld U aan!!

En dan nu even een klein mededelingenbord:

Pap: Bedankt voor t storten van t geld, kan ik eindelijk mijn schulden bij mijn stamkroeg afbetalen

Mams: Leuke verjaardag gehad? Kan je niet een stukje taart sturen?

Reint: Jij houdt me ook lekker op de hoogte met de tussenstanden van Ajax... Bloedworst...Ohjaah, heb je al een nieuwe lijst voor die mooie collage die ik van jullie heb gekregen voor mijn verjaardag gevonden?

Sander: Zeg vuurtoren, wanneer trek jij je portemonnee? Ties wacht nog steeds op een bijdrage van 3 cijfers!

Frum: Ik moet je nog feliciteren met je rijbewijs!! Gefeliciteerd JOH! Lekker blijven touren en geen brokken maken! Nu je mijn nummer hebt, BLIJVEN SMSEN!

Oma R: Leuk dat je zo fanatiek belt!! Blijven bellen en wie weet komt je liefste kleinzoon nog wel een keer op de thee!! Hihi...

Oma T: Ligt de telefooncentrale na de blikseminslag nog steeds plat? Hihi...

Laura N: Je bent de favoriete boom uit het bos van deze Boswachter!!

Sarah: Jij bent wel een lekkere nerd he... Op zaterdag de 17e van December ben ik terug (Voor de zoveelste keer), kom rond 14u aan, dus ik verwacht dat je een ontvangstcommite in gang zet!

Ria en Henriette: Journalistiek is misschien wel iets jah, Ik heb er ook overna gedacht, aangezien jullie niet de eerste zijn die mijn verhalen adoreren. Maar ik weet het niet, aangezien mijn staart er niet heel erg snel van gaat kwispelen...

Anton: Nog bedankt voor het Hoe & Wat Italiaans boekje. Echt reuze handig, gebruik em erg veel!!

Ashley: Ik ben sowieso knapper dan David Beckham... en dat mag je nou best een keer toegeven!

Tim: Hey lullo, leef jij ook nog? Volgens mij ben ik een maand te laat met feliciteren met je verjaardag, maar aangezien die neger nog steeds mijn telefoon niet teruggegeven heeft ben ik meteen ook al een tijdje mijn verjaardagskalender kwijt! Maargoed Alvast/Nog gefeliciteerd als het eind November is/was dat je jarig bent... En anders nog gefeliciteerd als het eind Oktober was!

Daan: Die tip om zoveel mogelijk te genieten was echt een goede! Ik doe het zoveel mogelijk, maar volgens mij had je dat ook wel verwacht!

Sonia: Jij ook nog op deze wereld? Je bent een beetje afwezig de laatste tijd. Ik weet dat je het me kwalijk neemt dat ik niet bij je diner met je Jaarclub of waarvan het ook was kon zijn, weet je eindelijk eens hoe het voelt om maandenlang in de steek gelaten te worden!!

Sjaak: Hey wiefeke... dikke pret daar in Utrecht, oder? Ik heb alweer gemerkt dat je echt een studentje bent geworden... Je zit al in mijn BALLENbak!!

Hugo: Jij zit met je neus ook in het studentenleven van Utrecht. Maar Utrecht is toch geen Oekaboekiestan?? Laat je neus nog even zien, want ik mis je knuffels! :D

Marie&Hannah: Zure Chinezen... we blijven smsen!! Veel plezier nog in het Verre China en pas een beetje op wat je eet. Ik heb gehoord dat Poedelschnitzel en Bulldogworst niet goed zijn voor de stoelgang!!

Juul: Als jij de kaarten regelt van het Kerstfeest, dan zorg ik dat ik me gedraag!! ohjaah, ik hoef dit keer geen kussen meer in mijn kerstpak, want die buik heb ik ondertussen zelf gekweekt!!

Alle andere zielen die graag een mededeling willen: POSTEN... want ik krijg erg weinig berichten de laatste tijd...

Ik ga er een eind aan breien. Maar niet voordat ik jullie heb medegedeeld, dat ik echt zit te genieten bij het horen van het Nederlandse Weer & Verkeer op de radio... Alleen files van langer dan 27km worden gemeld en de verkeersdienst raad mensen af de weg op te gaan... Dat bij storm, sneeuw, regen, windstoten en andere narigheid...
Valt die regen hier toch ineens heel erg mee!!

Dikke smakkerd uit Rome...

• 25 November 2005 - 17:44

Esther:

geheel huize Marijnen mist je nu al aardig, dus als je terug bent, ben je van harte welkom voor een welkoms dinee met beide famielies tegelijk (hele speciale behandeling) en thijs eindelijk luister ik naar je, ik ben naar fysio geweest en moet ik nu 3 keer in de week me melden. waarschijnlijk is stress de oorzaak van me rug. Klinkt vroeg maar heb j al nagedacht over oud en nieuw? sarah en ik gaan waarschijnlijk lichtfabriek als je het wat lijkt geef een gil, reserveren wij ene kaartje voor je. nog veel plezier daar! dikke Kus es

• 26 November 2005 - 00:39

Hugo:

hee knuffeldier!! ben inderdaad aan 't genieten hier in utrecht!! je moet maar snel m'n kamer komen bewonderen als je terug bent, want ik kan hier natuurlijk pas wonen als het huisje met mij en m'n vrienden heeft kennisgemaakt, en ja er zijn er al flink wat geweest maar de ergste moet nog komen! ;) geniet van de laatste weekjes, hier is 't op 't moment niet echt een pretje namelijk, regen en 12 graden klinkt nu hetzelfde in de oren als hawai!! geniet, de groeten en een hele dikke kus!!

• 26 November 2005 - 17:05

Rosa:

Hee Ties, hier de jongste Marijnen! maar niet de kleinste hoor! ik dacht: laat ik even kijken op je site, en een berichtje plaatsen :)
    ik hoop dat alles goed gaat en je het leuk hebt ;) maar dat zal vast wel lukken allemaal!
    jaa.. Esther had een leuk idee, dat Welkomsdiner! maar wie kookt er? tsja.. als het Esther is kan je beter wegblijven.. :P hahah neehoor ;)
    nou Ties, ik ga maar weer 's. nog veel plezier!
    kuss van Rosa

• 28 November 2005 - 15:46

Tim:

Don tisa, ouwe geitenneuker. hoewel ik jaloers ben op de chillheid van je tripje ben ik echt fucking boos (jawel) dat je mn verjaardag niet weet...ik eis een excuus!
    neger is je telefoon waarschijnlijk weer verloren trouwens. maar geniet van je gayporn en ook van rome natuurlijk.. Mazzeltov