Nieuwe foto's - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

24 November 2005 | Italië, Rome

Ladies en people...
Hierbij presenteer ik u de herfstcollectie Foto's 2005...

Wees geduldig, want ik kan ze niet allemaal tegelijk op het internet zetten... ze druppelen dus langzaam aan binnen...

Groetn

  • 25 November 2005 - 10:21

    Ria En Henriette:

    Hoi Thijs!
    Zo op de foto's te zien is het nog lekker weer in Italie. Geniet er nog maar van, want hier is de winter aangebroken! Storm en hagelbuien aan de kust, sneeuw in het oosten van het land, temp. overdag rond 2 graden en 's avonds vorst.
    Wederom hilarische, maar ook mooie foto's! misschien moet je de journalistiek in!?
    Groetjes en knuffel (ook van oma R.), Ria en Henriëtte

  • 25 November 2005 - 13:51

    Saarie:

    Yo lekkere dude! haha bedankt voor je smsje!haha ben je nr1 stalker! Kan me voorstellen dat je denkt, waarom doet ze dat nou? Nou mag ik je even helpen herinneren dat toen we in Bacra waren en op t vliegveld waren om terug te vliegen en 2 uur hadden geslapen, en Sarah wilden heel graag slapen op de grond naar jij douwde allemaal dingen in mn neus en oren!Haha dat is dus mijn wraak!!!Hele leuke foto's trouwens!Ik mail je snel, en wanneer kom je nou precies terug? Have fun....kus Saar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Hup Holland

15 December 2005

Vertrek

13 December 2005

Grote wasjes, kleine wasjes

06 December 2005

Terugkomst

04 December 2005

Nieuwe Oude Foto's
Thijs
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 30455

Voorgaande reizen:

24 September 2005 - 17 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: