Niet schijten in het trappenhuis! - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Niet schijten in het trappenhuis! - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Niet schijten in het trappenhuis!

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

04 December 2005 | Italië, Rome

Heey lekkere hete honden en lauwe vrouwen!

Het is weer zondag, dat betekent dat het weekend is. In mijn wereld betekent dat veelal uitslapen! En natuurlijk mezelf een levertransplantatie drinken! (dat laatste is een grapje hoor oma, oma, pap, mam en andere familie). Vrijdag ben ik heel op tijd naar mijn bed gegaan, en heb heeeerlijk uitgeslapen en was zelfs VOOR dat de schoonmaakster aan mijn kamer begon mijn bed uit. Je had die schoonmaakster moeten zien, die wist niet wat ze zag. Want ik was fit en FRESH!. Maar gister was niet echt een dag om over naar huis te schrijven. De hemel kwam zo ongeveer naar beneden en Zeus was lekker met zijn bliksems aan het smijten. Want Jezus en Marie, wat was het me weer een hondenweer. Dus ik heb in één ruk mijn laatste boek uitgelezen, welke buitengewoon spannend was. En jah, je leest het goed, ik LEES hier. Niks geen GLO verslag of andere narigheid, ik heb het lezen herontdekt, na volledig verziekt te zijn door GLO en een hele rits met matige Nederlandse schrijvers. Ik vreet die boeken echt weg, wat ik eigelijk nooit meer van mezelf verwacht had. Misschien ben ik hier ook wel CHIL genoeg om lekker te lezen. Of misschien ben ik wel een hopeloze stakker geworden, zonder doel in het leven. Vriendloos, hopeloos en Van Gent & Loos. Maar feit is dat ik meer heb gelezen in de afgelopen weken dan ik in de afgelopen jaren heb gedaan. Yeah, I'm a troublemaker!
Maargoed, aangezien ik ongeveer de hele dag had gelezen had ik 's avonds nog energie voor 10. Dus wat doe je dan? Pecies, koken!
LEKKER KOKEN. Ik heb een heeeerlijke steak met sauce Bearnaise, een heerlijke berg gebakken aardappels en een portie snijbonen gegeten! En ik heb zelden zo genoten van iets simpels als dit! Echt waar, als je al 2,5 maand geen fatsoenlijk stuk vlees op je bord hebt gehad en een flinke portie aardappels, dan zit je gewoon te kreunen van genot als je het hele goedje in je mond doet! Hoewel ook dank aan Hoakan de Viking. Hoakan is mijn Zweedse apartment bewoner die een behoorlijk potje kan koken. En het fijne: hij doet het met plezier! Dus samen hebben we dit heerlijke stukje, ooowjeeh hoe schrijf je KOK-U-RELLEN??, cokerel(vind ik in ieder geval de LEUKSTE oplossing)kunst tot een ongekende extase van smaakpupilbevrediging gebracht. HMmmm.
Daarna werd het tijd voor een lekkere alcoholische versnapering. En wat bleek nou, de braziliaan en de Nederlandse dames hadden allebei nog een onaangebroken fles Rode wijn achtergelaten na hun vertrek. Dus wij hebben stevig zitten nippen en onze eigen Party gebouwd. Licht uit, wijnnippen en de Radio op 10. Dit laatste kon meneer Colaboner (Mijn huisbaas heet eigelijk Colabona, maar deze variant versterkt zijn zwaffeluiterlijk!) niet geheel waarderen, en rond middernacht kwam hij vragen wat we &"%£%$ allemaal aan het doen waren! De foto's van deze lustige avond zijn terug te vinden in de cattegorie FOTOBOEK. Maar ondanks dat zijn inval met een sisser afliep, hebben we toch genoten van deze bijzondere avond.
Vandaag weer op tijd mijn bed uit, want de afwas stond er nog en ik wilde nog even een verhaaltje schrijven. Ik heb nog een kleine kater, maar het valt allemaal reuze mee. En ik ga zo met mijn Zwitserse vriend kijken of we nog wat stukjes Vaticaan uit de Tiber kunnen vissen!!
Dan ga ik nu even wat foto's op het net knallen en wens ik jullie nog een fijne voortzetting van deze zondag!

Tabé en de groeten!!

Tiziano

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Hup Holland

15 December 2005

Vertrek

13 December 2005

Grote wasjes, kleine wasjes

06 December 2005

Terugkomst

04 December 2005

Nieuwe Oude Foto's
Thijs
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 30460

Voorgaande reizen:

24 September 2005 - 17 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: