Nieuwere foto's - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Nieuwere foto's - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Nieuwere foto's

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

21 Oktober 2005 | Italië, Rome

Deel 2 van het foto plaatsen. Langzaam aan druppelen er steeds meer foto's binnen... een verslag volgt later...

• 22 Oktober 2005 - 15:11

Hugo:

geweldig ties... in 't begin vond ik 't wel fijn dat je weg was maar ik begin je nu toch wel een beetje te missen...;)

• 22 Oktober 2005 - 15:49

Thijs:

heeeeeeeeeeee tieske ! lache man..die fotos!jaaaaa was zeker flexibel allemaal haha...hee rustig aan daar he in rome! was gezellig en geniet er nog van..laterrrrr

• 23 Oktober 2005 - 10:04

Ria & Henriette:

Hoi Thijs! We hebben gigantisch gelachen om jouw foto's!! We zien dat je je vermaakt en ook nog wat "cultuur" opsnuift...
    Nog geen goede kapper gevonden? :-)
    Veel liefs, Oma, Ria en Henriette

• 26 Oktober 2005 - 15:44

Oma Ton:

Wij, Fleur, Laurens, Suzanne en Rosalie en oma. Wij hebben nu herfstvakantie en zijn met elkaar gaan bowlen bij de Zoete Inval. We hebben 2 uur gebowled en de 1e partij is gewonnen door Laurens en de 2e door Fleur en de 3e door Suzanne. Nu zijn we bij oma en gaan straks met elkaar eten. Het gaat met ons allemaal goed en ook op school. Laurens heeft Pro evo 5 gekocht. Veel plezier nog in Rome en tot snel! Het weer hier is nu ook best wel goed, want het was dramatisch slecht. Groeten van ons allemaal! (Dit was de computer van oma) Dag Thijs, tot ziens!