Zanzara army - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Zanzara army - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Zanzara army

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

26 Oktober 2005 | Italië, Rome

Lieve mensen.
Alweer een tijd terug sinds de tekstuele update vanuit Rome. Er volgt hier een kleine samenvatting van de afgelopen week.
Om te beginnen: Maandag...
Weet niet meer allemaal wat ik gedaan heb. Wat ik wel weet is dat ik met andere Thijs (het broertje van Lotte) even ben gaan wijnlurken op Campo di Fiori... een van de meest bekende uitgaanspleinen in Rome. Daar even wat wijntjes gedronken, met wat mensen gebabbeld en toen naar huis, want er moet ook nog geslapen worden!
Dinsdag: Naar school geweest en genoten van het noodweer. 's Avonds met Manuel, Thijs, Lotte en Judith wezen stappen...

Ik typ later meer, maar eerst een huishoudelijke mededeling. Ik ben vanmiddag op n heel sneaky van mn telefoon gescheiden. IK WAS HET NIET...HET WAS EEN NEGER! Zit ik te internetten... heb ik een nummer nodig om in te loggen op n site. Dat nummer had ik opgeslagen in mn telefoon. Dus mijn telefoon ligt voor 2 minuten naast het beeldscherm in een internet-toko. Komt er een in goede kleding gehezen negert naast me staan die me wat vraagt in het Oeloeboeloe. Wat ik dus helaas niet spreek. Na n gesprek van 5 seconden kijk ik hem na hoe hij de toko uitloop met het idee wat ie in godsnaam kwam doen. Maar toen snapte ik het, hij en zijn reetraggende zwaffelvriend hadden het op mijn telefoon voorzien. Toen ik met de een sprak heeft de ander mn telefoon geript...Maargoed, de rest van mn belevenissen komen later, ik heb t namelijk veel te druk om te schrijven. Ga nu Inter-AS Roma kijken dus ik geef nog even mn nieuwe nummer door: +393349127059
Mn oude nummer is nu in gebruik door een getructe man die je in het donker niet ziet... de grote pikken zuiger.

  • 26 Oktober 2005 - 18:22

    Roos:

    Thijs! Eindelijk al je spannende verhalen gelezen, paar drukke weken gehad. natuurlijk was ik wel benieuwd naar je ervaringen met Rome, maar het was er nog niet van gekomen. Je vermaakt je aardig zo te horen, zonder mobiel jattende negers. Dikke kus, roos!

  • 27 Oktober 2005 - 07:59

    Rosalie:

    Haai Thijs! Ik heb nu herfstvakantie en heb al leuke dingen gedaan. Vandaag ga ik tot en met zondag bij mijn opa en oma logeren. Maandag moet ik weer naar school... en k heb dinsdag mijn spreekbeurt:S Ik hoop dat jij het ook leuk hebt in Rome! Ik heb tot nu toe geloof ik al je foto's gezien, maar ik ga ze iedere dag weer bekijken als je nieuwe hebt. Veel plezier nog in Rome! Rosalie

  • 27 Oktober 2005 - 16:54

    Frummie:

    ha ties lekker dan.. wat een gast!!! had vann8 nog over je gedroomd vet geestig. heb waarschijnlijk een 4 kamer appartement bemagtigd in amsterdam buitenveldert!! vette shit dus.. je hoort het nog! veel pzier daar en wanneer kom je weer terug? istanbul was trouwens super! lekker aan de waterpijp gezeten enzo.. denk aan je.
    kus van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Hup Holland

15 December 2005

Vertrek

13 December 2005

Grote wasjes, kleine wasjes

06 December 2005

Terugkomst

04 December 2005

Nieuwe Oude Foto's
Thijs
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 30448

Voorgaande reizen:

24 September 2005 - 17 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: