Foto's - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Rome, Italië van Thijs Roosendaal - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Thijs

03 November 2005 | Italië, Rome

Lieve mensen,

Het waren weer een paar mooie dagen. Vooral Halloween night was top. Eerst een mooi feestje gebouwd in The Drunken Ship, waarna wij ons richting The Scene hebben begeven. Ook daar speelde zich mooie taferelen af. Toen The Scene dicht was, wilde Ties naar huis gaan. Maar al wachtend op de bus, kwam daar al het barpersoneel van The Drunken Ship langsgelopen. Uiteindelijk heb ik me daarbij aangesloten, want zij wisten nog wel een tentje die nog geopend was, Zaragozana genaamd. Daar binnengekomen waande ik mij in een soort kerkergangenstelsel met wat zalen en een stuk of 4 bars. Erg apart en duister, maar wel mooi de avond afgesloten. Ergens na 7 uur s ochtend lag ik eindelijk in bed.
Dinsdag heeeeel lang geslapen en s avonds met Manuel ergens even wat gegeten en PSV - AC Milaan gekeken. Was een fijne wedstrijd. Helaas zonden ze gister Thun - Ajax nergens uit, dus waren we verordeeld om, onder het genot van een biertje, Juventus - Bayern te kijken. Yeeeh...
Vandaag ook weer naar school geweest. De taal krijg ik hier steeds beter onder de knie. En ik boek toch nog steeds snel vooruitgang. Wees dus maar gerust. Verder wil het gesnotter nog niet helemaal ophouden. Maar het valt allemaal wel mee. Het zonnetje doet hard zijn best, maar wil niet altijd meer doorbreken. Maar met temperaturen van een graad of 20 hoor je mij niet klagen. Vanavond weer ergens UEFA-Cup voetbal kijken en voor van het weekend heb ik nog geen grootse plannen.
Ohjaah. Het aantal overlevingspakketten dat jullie me gestuurd hebben valt me nogal tegen...
Een groet en een blaaskus uit het verre Rome.

  • 03 November 2005 - 16:47

    *Saar*:

    Yoo Tieska!
    Wederom weer een heerlijk verhaaltje! Ga vnv naar de Stalker, en bedacht me ineens he zou Ties ook gaan? BLOND!!! Maar goed was een beetje lullige wedstrijd van Ajax, geen goed voetbal dus je hebt niks gemist!Ging je wel verkleed als enge man? Ik heb morge feest van Lau en Floor Rich or Poor, haha omdat ik natuurlijk op jou feestje als coke-hoertje ging en dat dat best armoedig is ga ik nu maar rich! Wat een charming foto trouwens met die roos, very nice!
    Nou ouwe rausdouwer, spreek je later! Al foto trouwens van je nieuwe kepsel?
    kus Saar

  • 03 November 2005 - 16:51

    Saar Again...:

    hahha okaaaay dat had ik nog niet gecheckt:even serieus zijn dat je nieuwe patties?!!?!? Ik vond die cowboy boots die we samen hebben gekocht toch echt leuker!hahha

  • 04 November 2005 - 13:23

    Sarah:

    Hallo Ties,

    Ik vond je website en ik dacht ik mail je even. Ik woon namelijk ook in Rome, is misschien leuk om een keer wat af te spreken.

    Je kan me mailen via james_sarah@hotmail.com

    Gr. Sarah

  • 04 November 2005 - 17:09

    Sjaak:

    heeel mooi!! echt leuk al die fotos. jij heb een geweldige tijd niet waar? x sjaak

  • 05 November 2005 - 09:12

    Ashley:

    Heey Lief. niet boos zijn dat k niet trg sms maar me btg is op.. dus moet ff nieuwe hale nog.. maare gaat nie tegt lekker met mij; keelontteking al 4 dagen en net moeder van een vriend van me overleden zomaar :( maarja ik spreek je snel (L) xje

  • 05 November 2005 - 21:41

    Frummie:

    ja ties..!
    wat is je nr nu?!?! wil je smsen.. maareh mop ik heb mn rijbewijs hoor vet chilly! elke dag aan het touren en ga dus verhuizen. wanneer kom je weer thuis?
    kussie!!

  • 06 November 2005 - 10:56

    Hannah:

    ties! wat een geweldige verhalen steeds weer! jammer dat de zon zich niet echt laat zien, hier in china same thing. maar t mag de pret niet drukken, zou mn oma gezegd hebben!
    kus en fun hannah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Hup Holland

15 December 2005

Vertrek

13 December 2005

Grote wasjes, kleine wasjes

06 December 2005

Terugkomst

04 December 2005

Nieuwe Oude Foto's
Thijs
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 30456

Voorgaande reizen:

24 September 2005 - 17 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: